czwartek, 17 kwietnia 2014

Jeszcze jeden dzień

/\/\/\
-Mamo?-szepnąłem.
Nie mówiłem tego od tak dawna. Kiedy śmierć zabiera twoją matkę, na zawsze kradnie ci to słowo.

/\/\/\
To tylko dźwięk, szmer wydostający się przez otwarte usta. Ale na świecie są miliony słów, a żadne z nich nie brzmi jak to.
-Mamo?

/\/\/\
Miałem na studiach zajęcia z łaciny i pewnego dnia pojawiło się na nich słowo "rozwód". Zawsze myślałem, że ma ten sam źródłosłów co "rozdzielać". Okazało się jednak, że pochodzi od słowa "divertere" czyli "zmieniać kierunek".

/\/\/\
-Nie chciałem być przeciętny- bąknąłem.
(...)
-A co to znaczy przeciętny?
-No wiesz. Ktoś, kogo się nie zapomina.

/\/\/\
Jeśli ktoś jest w twoim sercu, nigdy tak naprawdę nie odchodzi. I może do ciebie wrócić, nawet w mało prawdopodobnych sytuacjach.

/\/\/\
Dzielenie się opowieściami o tych, co odeszli, pozwala nam zatrzymać ich przy sobie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz