niedziela, 8 lutego 2015

Wilk z Wall Street

~~~~
Agresja to w tej pracy mus. Ludzie nie kupują akcji: akcje się im sprzedaje.

~~~~
Mimo to wciąż nie byłem pewien, czy mogę jej zaufać. Ostatecznie byłą moją drugą żoną, a słowa są tanie,

~~~~
Tylko wy możecie podnieść słuchawkę i przystąpić do działania. Bo do tego to się przecież sprowadza: do działania. Bez działania nawet najlepsze intencje w świecie są niczym więcej jak tylko tym: intencjami.

~~~~
I zachowujcie się! Zachowujcie się tak, jakbyście byli już bogaci, wtedy na pewno dorobicie się fortuny. Niech bije z was niezachwiana pewność siebie, wtedy ludzie bez zastrzeżeń wam zaufają. Zachowujcie się tak, jakbyście mieli niezrównane doświadczenie, bo wtedy pójdą za waszą radą. Zachowujcie się tak, jakbyście mieli na koncie sto wielkich sukcesów, i sukcesy te na pewno przyjdą!

~~~~
Czułem się tak, jakbym robił różne rzeczy nie dlatego, że chciałem, tylko dlatego, że tego po mnie oczekiwano. Jakby życie było sceną, a Wilk z Wall Street grał na niej przed wyimaginowaną publicznością, która oceniała każdy jego ruch i wsłuchiwała się uważnie w każde jego słowo.

~~~~
Roześmiałem się i ja, chociaż w środku umierałem. Z pewnych rzeczy po prostu się nie żartuje, to przynosi pecha. To tak, jakby nasikać w oczy bogu przeznaczenia. Jeśli sikało się długo, zaczynał sikać i on, a on lał jak strażackim wężem.

~~~~
(...) i zacząłem wmawiać im, że jedyne, czego należy się bać, to własny strach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz