środa, 14 maja 2014

Na krawędzi Cienia

~~~~
Ale dopiero przy Elene poczuł się po prostu dobry. Kiedy patrzyła na niego, widział swoje oblicze w jej oczach i nie budziło ono w nim odrazy.

~~~~
A ja nie jestem po prostu brudny, ja jestem brudem. Zabijam ludzi, bo to lubię. 

~~~~
Niech to diabli, nie możesz ocalić całego świata, Kylar. Nie jesteś tak naprawdę Aniołem Nocy. Jesteś tylko cieniem, a cienie nie mogą niczego dotknąć. 

~~~~
Bóg daje prostsze problemy mniejszym ludziom.

~~~~
z wilka można zrobić wilczarza, ale nie salonowego pieska

~~~~
-Wybrałeś trudną drogę.
-Nie drogę, bitwę. Czasem życie jest polem bitwy. Musimy robić to, co wiemy, że trzeba, a nie co chcemy.

~~~~
Hu dał się złapać przez zaskoczenie, bo myślał, że jest najlepszy. Durzo nigdy nie uważał się za najlepszego. Po prostu zakładał, że wszyscy inni są gorsi od niego.

~~~~
- Jestem kobietą. Nie mogę wybierać ubrań z myślą o wygodzie. 

~~~~
Widzisz, w moich oczach świat ma tylko dwie tajemnice. Zło jest pierwszym, miłość drugim. Widziałem miłość wykorzystaną, wyolbrzymioną aż stała się kpiną z samej siebie, wypaczoną, udawaną i zdradzoną. Miłość to coś kruchego i przekupnego. A jednak wiedziałem, że potrafi przejawiać ciekawą siłę. To przekracza moje pojmowanie. Miłość to słabość, która raz od wielkiego dzwonu triumfuje nad siłą. Zaskakujące.

~~~~
Władza to dziwka. Gdy już ją zdobędziesz, zdajesz sobie sprawę, że zaleca się do wszystkich mężczyzn w zasięgu wzroku.

~~~~
-No więc, Vi, jesteś gotowa zabić boga?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz